ОНЛАЙН КУРС "НАВЧАННЯ ДИТЯЧІЙ ПСИХОТЕРАПІЇ"

ДЛЯ КОГО ЦЕЙ КУРС:
  • Дитячих психологів, психологів консультантів, які працюють з дітьми та їх батьками;
  • Педагогам -психологам, методистам та вихователям, вчителям, т'юторам, тренерам секцій;
  • Логопедам та дефектологам;
  • Соціальним правникам які допомогають сім'ям та дітям;
  • Батькам які зацікавлені в повноцінному розвитку своїх дітей
курс складається з 13 двудених навчально-терапевтичних семінарів

ОНЛАЙН КУРС ПРОХОДИТЬ В ЖИВОМУ СПІЛКУВАННІ З ТРЕНЕРОМ ТА ГРУПОЮ В ZOOM
группа 6- 7 березня – навчається
группа 24-25 травня – навчається
группа 5- 6 липня –навчається

ВІДКРИТО НАБІР В ГРУПУ 29-30 ЛИСТОПАДА 2021р
ВАРТІСТЬ ОДНОГО СЕМІНАРА 2800 грн (100 долл)
для всіх пакетів участі
В пакеті "Психолог" за інтенсиви є доплата

Онлайн участь в семінарах обов'язкова!
Записи та сертифікат видається тільки тим, хто відвідував семінари.
ПАКЕТИ УЧАСТІ
ПАКЕТИ УЧАСТІ
СЛУХАЧ
вартість 2800 грн/100 долл
ПСИХОЛОГ
вартість одного цикла 2800 грн/100 долл
+ доплата за інтенсиви
Записи теоритичної частини семінарів
Інструкції до вправ
Чек листи, анкети, бланки методик
Супервизії своїх клієнтів на семінарах
Завдання в малих групах
Практична робота в малих групах
Допомога куратора в написанні портрета дитини 1 зустріч в малій групі
здавати обов'язково
Допомога куратора в написанні корекційної програми
здавати обов'язково
Вебінар Ратінської Олени «Старт практики дитячого психолога»
Інтенсив практикум 5-7 днів
обов'язковий додатково оплачується
Сертифікація
представлення 1 кейсу психологічної роботи з дитиною від 10 зустрічей
Психотерапія
25 годин (оплачується окремо, може бути перерахована з інших програм напряму)
40 годин (оплачується окремо, може бути перерахована з інших програм напряму)
Підвищення кваліфікації
60 годин оплачується окремо
Сертифікат
сертифікат участі та закінчення спеціалізації з дитячої психотерапії в гештальт підході
сертифікат про виконання кваліфікаційних вимог дитячого психотерапевта в гуманістичному підході

ПРОГРАММА КУРСУ
1
Діагностика дитини та сім'ї, початок практики.
  • Психологічна діагностика дитини та її сім'ї. Підбір діагностики під запит батьків та симптом дитини.
  • Теорія потреб. Симптом як порушення задоволення потреб дитини.
  • Підготовка психологічного портрета дитини батькам.
  • Формування практики дитячого психолога: особливості кабінета, структура терапевтичної сессії, різновиди терапевтичних сесій за віком.
  • Особливості та цінності терапевтичного процесу.
2
Особливості психологічної роботи з батьками.
  • Структура зустрічі з батьками.
  • Робота з почуттями які виникають протягом сесії у батьків та у психолога.
  • Типи складних батьків, та особливості роботи з ними.
  • "Скринька" способів переконання батьків.
  • Вплив сімейної системи на симптом дитини.
  • Робота з індивідуальними рекомендаціями та їх виконанням батьками.
  • Мотивація батьків працювати з дитячим психологом.
3
Особливості психокоррекційної та психотерапевтичної роботи.
  • Схема психокорекційної та психотерапевтичної роботи з дитиною.
  • Етапи психокоррекційної та психотерапевтичної роботи. Особливості роботи на кожному етапі.
  • Захисні механізми психіки дитини та способи зриву контакту в гештальт терапії (злиття, інтроекція, проекція, ретрофлексія).
  • Схема аналізу симптома.
  • Контакт та його форми. Етапи встановлення контакту та відносин довіри з дитиною.
4
Різні методи та методики, психотерапевтичні навички роботи з дітьми та батьками.
  • Гештальт терапія та ігрова терапія, як основні методи роботи гуманістичного психотерапевта.
  • Феноменологічний підхід в дитячій психотерапії. Феномени проявів дитини.
  • Прив'язаність, як ключове поняття в дитячій психології. Формування навичок терапевтичної гри з дитиною.
  • Допоміжні методи, методики, матеріали: теорії розвитку в психоаналізі; методи: казкотерапії, пісочної психотерапії, арт-терапії, метафоричні асоціативні карти; матеріали: глина, тісто, листівки, журнали і інші матеріали для психотерапевтичних поробок
5
Особливості психотерапевтичної роботи зі складними симптомами: тревожність, страхи, замкнутість, низька самооцінка, соціальна дезадаптація, психосоматика.
  • Що таке тривога. Її прояви в різному віці, діагностика. Психологічні та фізіологічні причини винекнення тривоги. Етапи корекційної та психотерапевтичної роботи з тривожними дітьми та їх батьками. ОКР та панічні розлади у дітей.
  • Агресивні діти. Види агресивної поведінки. Агресія - як емоція, агресія - як симптом. Причини : психологічні, емоційні, фізичні. Методи гештальт терапії та ігрової дитячої терапії в психотерапевтичній роботі з агресивними дітьми. методики саморегуляції та самозаспоконня.
  • Замкнуті діти. Види замнутості, границя між замкнутість та аутичністю. напрямки психологічної роботи та консультативна робота з батьками.
  • Робота з психосоматичними симптомами методами гештальт терапії та ігрової терапії.
6
Особливості психологічної роботи з дітьми різного віку.
  • Психологічний супровід дітей від 0 до 6 років.
    Види психологічної допомоги, структура роботи з дошкільнятами, особливості віку та методів психокоррекції та психотерапії.
    Консультування батьків з криз 1, 3, 6 років.
    Особистості консультування за темами: годування грудьми, горщик, самобслуговування, саморегуляція агресії, адаптація до дитячого садка.
  • Особливості психологічної роботи з молодшими школярами.
    Психологічна підготовка дитини і батьків до школи. Психологічні, фізіологічні та емоційні критерії готовності / неготовності дитини до школи.
    Низька успішність в першому класі: причини, способи корекції. Особливості консультування батьків першокласника.
    Шкільна дезадаптація: причини, способи корекції. Від чого залежить успішність дитини в школі? Причини небажання вчитися. Способи корекції. Низька успішність та соціалізація, як ознака стресу.
    Ефективні методи і методики роботи з дітьми від 7 до 11.
    Методи роботи, які найбільше люблять діти.
  • Психологічна робота з підлітками.
    Особливості підліткового віку.
    Підліткова криза і її прояви. Визначення мотивації і глибинних запитів підлітка.
    Соціалізація підлітка: групи, колективи, об'єднання.
    Особливості підліткових симптомів.
    Консультативна робота з батьками підлітків.
7
Додаткові теми.
  • Психологічна робота з різними видами втрат.
    Розлучення, смерть, хвороби. Модель Кюблер-Росс "5 етапів переживання горя і втрати" в контексті психологічної роботи з дітьми різного віку.
    Психологічна робота з дітьми на кожному етапі проживання втрати. Рекомендації оточуючим.
    Підготовка дитини і батьків / дорослих до бесіди про втрату.
  • Особливості психологічної групової роботи з дітьми: дошкільнята 4-7 р.; молодші школярі 7-10 р.; молодші підлітки 10-13 р.; підліткі 13-16 р. Клас як група. Внутрішньогруппова динаміка. Діти - лідери, діти - ізгої, групування, булінг.
8
Аналіз довгострокової психологічної роботи з дитиною та її батьками.
  • Запит, результати діагностики, рекомендації батькам на кожному етапі роботи.
  • Аналіз змін емоційного стану і поведінки дитини в період психологічної роботи.
  • Завершення роботи з дитиною та сім'єю. Структура завершення, методи
ФОРМАТ НАВЧАННЯ
  • Основний блок - 13 циклів по 2 дня (частота циклів один в місяць)
  • 2 блок спеціалізація - 4-6 циклів (частота один в 2 місяці)
  • Заняття понеділок, вівторок з 10.00 до 18.00
  • Оплата по циклам. При оплаті всього блоку знижка 10%.

!Всі учасники стають членами закритої групи, де можна задавати питання тренерам в процесі навчання, а також після нього.
ФОРМАТ НАВЧАННЯ
  • Основний блок - 13 циклів по 2 дня (частота циклів один в місяць)
  • 2 блок спеціалізація - 4-6 циклів (частота один в 2 місяці)
  • Заняття понеділок, вівторок з 10.00 до 18.00
  • Оплата по циклам. При оплаті всього блоку знижка 10%

!Всі учасники стають членами закритої групи, де можна задавати питання тренерам в процесі навчання, а також після нього.
СТАНДАРТИ ЯКОСТІ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ АСОЦІАЦІЇ ГЕШТАЛЬТ-ТЕРАПІЇ - EAGT

ВАРТІСТЬ ОДНОГО ЦИКЛУ НАВЧАННЯ 2800 ГРН (100 долл)
ЩО ГОВОРЯТЬ НАШІ СТУДЕНТИ І ВИПУСКНИКИ
ПОШИРЕНІ ЗАПИТАННЯ
ЧИ ПОТРІБНА ВИЩА ОСВІТА?
HUMANITY
Що б вчитися профільного вищої освіти не потрібно, але Вам доведеться багато читати, і пройти Курс пропедевтики по загальної та вікової психології. Але для того що б отримати сертифікат і офіційно працювати вища освіта обов'язкова: психологічна, медична, педагогічна або соціальна.
ЯКИЙ СЕРТИФІКАТ Я ОТРИМАЮ ПІСЛЯ НАВЧАННЯ?
HUMANITY
Ви отримаєте 2 сертифікати:
1) Сертифікат Київського Гештальт Університету;
2) Сертифікат Школи гуманістичної дитячої психології та психотерапії HUMANITY
ЯКІ ПІДХОДИ, МЕТОДИ І МЕТОДИКИ МИ ВЧИТИМЕМО НА КУРСІ?
HUMANITY
1. Основний метод гештальт-терапія. Принципи, теорії та особливості роботи з дітьми та їх батьками.
2. Сучасні психоаналітичні теорії розвитку дітей.
3. Ігрова психотерапія.
Ви будете вивчати різні методи і особливості роботи з різними матеріалами: пісок, глина, фарби, підручні матеріали; колажі, листівки, Також ви освоїте методи з різних психологічних підходів: казкотерапія, пісочна терапія, робота з тілом, робота з символами, проектні методики, особливості роботи з почуттями.
ЯК ПРОХОДЯТЬ СЕМІНАРИ?
HUMANITY
У семінарах є 3 частини ТЕОРІЯ, ПРАКТИКА і супервізії.
1. Теорія обов'язково підкріплюється прикладами з психотерапевтичної практики ведучого або колег.
2. Всі методи і методики які ми даємо "перевірені роками на дітях". Ви їх пробуєте на собі в групі, для того що б бачити всі нюанси методик і ефект який вони дають Вам і іншим людям.
3. Найефективніше вчитися через власні супервізії, на яких ми аналізуємо та досліджуємо ваші кроки в роботі з клієнтами.
З ЧОГО СКЛАДАЄТЬСЯ ПОВНИЙ КУРС НАВЧАННЯ ДИТЯЧОЇ ПСИХОЛОГІЇ В ГУМАНІСТИЧНОМУ ПІДХОДІ?
HUMANITY
Це Психологічне консультування + Психотерапія + Спеціалізація в гештальт терапії.
Складається з:
  • Базової програми (1 ступінь) "Основи психотерапії та консультування: дітей, підлітків та батьків" - 14 семінарів
  • Спеціалізацій (2 ступінь) "Навчання дитячої психотерапії в гуманістичному підході" - серії спеціалізованих семінарів на вибір.
ЯК ЗАПИСАТЬ НА КУРС?
HUMANITY
Щоб залишити заявку - заповніть форму нижче. Ми зв'яжемося з Вами і визначимо можливу групу.
КОНТАКТИ HUMANITY
E-mail: shcp.kgu@gmail.com
Вайбер,Телеграм: +38 067 419 13 39
Соцмережі: Facebook | Instagram

м. Київ, вул. Костянтинівська 46/52, оф2
Copyright @2020 Школа дитячої гуманістичної психології HUMANITY.
Всі права захищені.